مجموعه صنعتی فولاد شمس گل آذین با بهره گیری از دانش فنی متخصصین دانشگاهی و پرسنل مجرب خود، قابلیت تولید انواع میلگرد های صنعتی اعم از آلیاژی و ساده را با بالاترین کیفیت و با ظرفیت سالانه 20000 تن دارا می باشد.

مجموعه فولاد شمس از ابتدای فعالیت خود، کاهش هزینه های تولید برای مصرف کنندگان با بهره گیری از سفارشی سازی فرآیند ها بر اساس خواست مشتریان بوده است ، بطوریکه امروز مصرف کنندگان محصولات ما می توانند خصوصیات سفارشی خود را از قبیل عملیات تابگیری ، پلینگ ، پولیش و برش و جزئیات آنالیز شیمیایی را متناسب با نیاز خود درخواست کنند و نهایتاً محصول متناسب با خواست خود را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت دریافت کنند.

وب سایت فولاد شمس گل آذین یکی از نمونه کارهای قدرتمند گروه توسعه تجارت راژور می باشد. از نظر طراحی، نمایش قیمت های به روز میلگردها با امکان سفارش و همچنین درست کردن جدول به روز قیمت ها، از ویژگی مهم در طراحی این وب سایت می باشد. رنگ سرمه و نارنجی با زمینه روشن را انتخاب کرده ایم. با توجه به این که تصاویر این وب سایت توسط کارفرما ایجاد شده، بخشی برای قرار دادن لوگوی بصورت خودکار روی تصویر قرار داده ایم (واترمارک خودکار).

نمایش خدمات و محصولات، قیمت روز محصولات آن ها، مقالات مفید جهت راهنمایی کاربران، دانلود کاتالوگ محصولات، نمایش گواهینامه و مجوزها، درباره شرکت و اطلاعات تماس بصورت کامل از ویژگی های اصلی در طراحی این وب سایت می باشد.

طراحی،برنامه نویسی، سئو و بهینه سازی این وبسایت بصورت کامل توسط گروه راژور انجام شده است.

سوال دارید ؟ مشاوره رایگان برای کسب و کار شما

  • شماره دفتر : 66511280-021
  • مشاوره تخصصی : 7128876-0912
  • فروش و پشتیبانی : 3054495-0912
فولاد شمس گل آذین

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar