این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

داشتن محتوایی جذاب، پیوسته و مرتبت با توجه به نوع فعالیت شما یکی عوامل موفقیت وب سایت شماست. و شما به عنوان مدیر یک وب سایت برای موفقیت در مسئولیت مهم بازرایابی باید توجه ویژه ای به محتوا و پیوستگی آن …

اگر شما کارهای دیگری به جز تولید محتوا دارید و هنوز نتوانسته اید فرصت زیادی را صرف تولید محتوای ارزشمند کنید باید کمی عجله کنید چون زمان برای شما به سرعت در حال از دست رفتن است و رقیبان شما به سرعت در حال جذب کاربران می باشند. برای شروع باید به کار خود نظارت دقیق داشته باشید، بازاریابی یک رقابت جدی و سخت است و برای آن باید زمان و انرژی زیاد صرف کرد و خلاقیت فراوان داشت. مثلا اگر یک محصول جدید در سطح جهان عرضه ‌شده باشد و شما نتوانید آن را با زبان خود و خلاقانه معرفی نمایید شخص دیگری این کار را می‌کند پس شما باید بتوانید برای آن محصول محتوای جذاب تولید کنید.

شما نباید از محتوای شخص دیگری کپی برداری کنید بلکه باید محتوای خودتان را ارائه کنید. شما باید اطلاعات مربوط به آن محصول را گسترش دهید و در مورد آن توضیحات بیشتری ارائه کنید تا بتوانید روی مشتری‌هایتان اثر مثبت بگذارید. شما باید در استفاده از اطلاعات جسارت کافی را داشته باشید و برخی از اطلاعات را در سطح بالاتر قرار دهید و از ایده های دیگر جدا کنید و باید از میان اطلاعاتی که پیدا کرده اید مقداری را انتخاب کنید. شما باید بتوانید زمان و انرژی خود را مدیریت کنید.

باید روی ورودی‌های خود تمرکز کنید مثلا ایمیلی ایجاد کنید فقط برای کار بازاریابی و چند وقت یک‌بار به آن سر بزنید و آن را سازمان‌دهی کنید. همچنین می توانید اطلاعات خود را در فضای ابری (سرورهای ابری) جمع آوری کنید. همچنین باید ایده‌ها و محتویاتی جمع آوری شده را در سه دسته مناسب، شاید مناسب (برای زمانی دیگر) و نامناسب دسته بندی کنید. و برای دسته اول و دوم یک لیست تهیه کنید و سعی کنید این فهرست همیشه در دسترس شما باشد و از آن در فرصتهای مناسب برای تهیه محتوای خود استفاده کنید.

اگر می خواهید محتویاتی که به وسیله خلاقیت شما ایجادشده‌اند ارزشمند شوند باید خود شما به آن‌ها ارزش دهید. شما باید به بازدیدکنندگان وب سایت خود حس اعتماد دهید و آن چیزی که واقعاً به سود آن‌ها می‌باشد ارائه کنید و خوانندگان با خواندن آن، شما را مسئول و دلسوز بدانند. وقتی که می خواهید محتوای جدید خلق کنید خود را به جای یک کاربر عادی قرار دهید و بنویسید و از خود بپرسید آیا این مطالب آنقدر جالب است که کاربران با علاقه آن را بخوانند یا فقط می خواهید از روی عادت یک مطلبی را بارگذاری کنید.

پس همواره سعی کنید در دنیای بازاریابی غرق نشوید و سعی کنید انرژی خود را در راه خلاقیت صرف کنید، با شجاعت و برنامه ریزی پیش بروید و با تحقیق خلاقیت به تولید محتوای تازه در جهت رسیدن به اهداف خود بپردازید و برای کار خود ارزش قائل شوید و هرگز فراموش نکنید که با کاربران خود صادق باشید.

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar