این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

مجموعه راژور ، طراحی سایت صنعتی شما را با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی ، ظاهری زیبا و اختصاصی ، انجام دهد ، در ادامه در خصوص وب سایت صحبت خواهیم کرد

استفاده از اینترنت در سراسر دنیا و گسترش کارخانجات و کارگاه های تولیدی و همچنین افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی مخصوصا در کشور ما باعث شده است صنایع مختلف نیازمند معرفی محصولات و توانمندی های خود از طریق این شبکه جهانی (اینترنت ) باشند.

 

قیمت های طراحی سایت صنعتی

 

تفاوت سایت های صنعتی با سایت های دیگر ؟

سایت های صنعتی باید از نظر گرافیک و نحوه مدیریت کردن دقیقا بر اساس نیاز کارفرما برنامه ریزی شود.
ابتدا باید نوع کار مشخص شود. همانطور که می دانید گرافیک و ظاهر سایت شما باید با با گرافیک و ظاهر یک وب سایت تخفیف گروهی متفاوت باشد. پس گرافیست ما نسبت به علایق شما و صنف کار صنعتی شما طرح اختصاصی را یه شما ارائه می دهد. طراحی اختصاصی قالب وب سایت شما یکی از مزیت هایی می باشد به طوری که نمونه طراحی شده فقط مختص شما می باشد همانند اسم تجاری .
نحوه مدیریت سایت های صنعتی باید خیلی ساده و کاربردی باشد، بعد از پایان طراحی یک وب سایت، به شما یک پنل مدیریتی داده می شود تا بتوانید اطلاعات را بروز کنید، ما نحوه دسترسی مدیریت را برای شما سفارشی می کنیم تا به راحتی و بدون هیچ زحمتی بتوانید اطلاعات را بروز کنید .

امکانات عمومی طراحی سایت صنعتی

گروه بندی محصولاتگالری تصاویر محصولاتدرباره ما و تماس با مااسلایدر سایتمدیریت سئوی سایتنظر سنجیصفحه ساز به تعداد بی نهایتفرم استخدام گالری تصاویر نسبت به گروه بندیخبرنامه سایتثبت محصولاتپنل پیامکی رایگان

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar