این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

باتوجه به اینکه بسیاری از مبادلات امروزی از طریق اینترنت صورت می گیرد و البته در این مبادلات محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی می توانند اقدام به خرید نمایند بهترین راه برای خرید ، فروش ، کسب و کار راه اندازی و طراحی سایت در زمینه کاری خود می باشد

در طول تاریخ یکی از دقدقه های همگان اطلاع رسانی از انواع نرخ ها در جهان بوده است که در گذشته ها به روش های بسیار سنتی رواج داشته است رفته رفته با گسترش فناوری های نوین در سطح جهان اطلاع رسانی نرخ ها با سرعت بالا از طریق وبسایت ها انجام می پذیرد ،این بخش یکی از مهمترین بخش های اصلی وب سایت صرافی به شمار می ایند و باعث افزایش سرعت در مبادلات و …. خواهد شد.

امکاناتی که می توانید با طراحی سایت صرافی در اختیار کاربران قرار دهید :

انتقال ارز به صورت اینترنتی
فروش ارز
مبادله ارز
قیمت آنلاین ارز و قیمت روز ارز
ایجاد حساب کاربری برای مشتریان ویژه
انتقال وجوه فروش ارز به حساب بانکی
اخبار مبادلات ارزی و اقتصادی
فروش سکه اینترنتی
ویژگی های سایت صرافی :

مهم ترین ویژگی که در طراحی سایت صرافی باید دیده شود امکان معاملات به صورت اینترنتی و مجازی می باشد. داشتن این ویژگی مهم برای یک صرافی می تواند باعث افزایش مشتری ها شود زیرا این امر موجب سهولت کار مشتری برای انتقال ارز به داخل و خارج کشور می شود همچنین می توان با خریدی راحت و بدون طی کردن مسافت فیزیکی و فقط از طریق چند کلیک ارز مورد نیاز خود را خریداری کرد یا به فروش رسانید . داشتن این ویژگی وب سایت ها صرافان را به این فکر انداخته که با طراحی سایت میزان فروش خود را افزایش دهند. فقط در طراحی سایت خود باید توجه داشته باشیم که تمام موارد حرفه ای طراحی سایت در آن رعایت شود و همچنین موارد امنیتی برای انجام مبادلات در وب سایت ها در آن دیده شود .

موارد اصولی که باید در طراحی سایت رعایت شود :

امنیت بالای سایت از هر نظر
استفاده از بهترین و آخرین تکنولوژی های روز دنیا
طراحی گرافیکی و منحصر به فرد سایت
سرعت بالا در اجرای سایت
امکانات مورد نیاز مشتری ها و مخاطبان
هدف از داشتن سایت صرافی :

هدف اصلی در طراحی سایت صرافی معمولا سهولت در انتقالات ارز از خارج کشور برای مشتریان می باشد . نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید بحث موارد امنیتی می باشد که در مبادلات اینترنتی حتما باید رعایت شود .

دلایل موفقیت یک سایت صرافی :

مهمترین دلیل موفقیت یک سایت صرافی داشتن بخش فروش اینترنتی با رعایت تمام موارد امنیتی می باشد. زیرا درصورت داشتن یک سایت صرافی که موارد امنیتی در آن رعایت نشده باشد قطعا مشتریان استقبالی از آن نخواهند کرد. پس اگر قصد دارید وب سایتی را طراحی کنید لطفا توجه ویژه ای به موارد امنیتی داشته باشید زیرا ممکن است درصورت هک شدن وب سایت شما ، مقدار زیادی از اطلاعات مشتری ها و همچنین مقدار زیادی از سرمایه های آنان به سرقت رفته و دردسرهای زیادی برای آنان ایجاد می شود .

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar