این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

همانطور که میدانید حافظه بصری مردم بهتر از حافظه دیداری و شنیداری آنهاست شما باید خلاق باشید و به این نکته توجه کنید و در سایت خبری خود بیشتر از فایلهای صوتی استفاده کنید تا مردم تمایل بیشتری برای مراجعه بعدی به وب سایت خبری شما داشته باشند

طراحی سایت خبری، مجله و یا نشریات کار آسانی نیست. شما باید در نظر داشته باشید که یک وب سایت خبری به انتشار اخبار و گزارشات می پردازد. هنگامی که شما به فکر ایجاد یک سایت خبری هستید باید در نظر بگیرید که شما نیاز روزانه به اخبار جدید ، جالب و سرگرم کننده برای بینندگان وب سایت خود دارید .

همانطور که میدانید حافظه بصری مردم بهتر از حافظه دیداری و شنیداری آنهاست شما باید خلاق باشید و به این نکته توجه کنید و در سایت خبری خود بیشتر از فایلهای صوتی استفاده کنید تا مردم تمایل بیشتری برای مراجعه بعدی به وب سایت خبری شما داشته باشند زیرا معمولا خواندن اخبار ، مخصوصا اگر کمی طولانی باشد بیننده را خسته و بی حوصله می کند و امکان دارد بیننده به ندرت به سایت شما سر بزند.

شما در سایت خبری خود می توانید از ویدیو های یوتیوب نیز استفاده کنید می توانید لینک ویدیو ها را در سایت خود قرار دهید.که این کار ، بیننده های زیادی را به سایت شما جذب می کند.
اگر می خواهید برای مجله و یا روزنامه خود وب سایت اختصاصی طراحی کنید ما می توانیم بهترین راهکارهای طراحی وب سایت را به شما ارائه بدهیم تا بتوانید در دنیای اینترنت جایگاه خوبی داشته باشید . نکته ای که در ایجاد و طراحی سایت خبری همیشه در نظر گرفته می شود ایجاد اخبار دسته بندی است شما می توانید قسمتی را به این مهم اختصاص دهید و در آن آرشیوی از اخبار خود قرار دهید.
شما با بعضی از نکات موثر در طراحی سایت خبری خوب آشنا شدید در مقالات بعدی به شرح موارد مهم دیگر در این زمینه می پردازیم.

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar