این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

به جرات می توان گفت که سایت های تفریحی و سر گرمی از پر بازدید ترین و عمومی ترین وب سایت ها است . به همین علت اگر وب سایت های تفریحی بخوبی طراحی شده باشند و محتوا و مطالب آن بخوبی تامین شده باشد جزو پر بازدیدترین سایت های اینترنتی قرار میگیرد

سایت های تفریحی شامل چه سایت هایی است ؟

سایت های تفریحی به دو دسته کلی تقسیم میشوند . دسته اول شامل بازی و مسابقات آنلاین و دسته دوم به تولید سایت هایی با محتوای محتوایی و سرگرمی می پردازند . سایت های بازی آنلاین کمتر به سایر زمینه های تفریحی می پردازند اما سایت های تولید محتوا ، دامنه وسیع تری از سایت های تفریحی را در برمیگیرند که تمرکز وب سایت اخبار و مطالب سرگرم کننده است و حتی ممکن است بخشی از سایت به بازی های آنلاین تخصیص داده شوند .

سایت های تفریحی شامل چه نوع محتوا و امکاناتی هستند ؟

تصاویر و ویدیو ها
اخبار خاص و جذاب
جملات بزرگان و داستانهای کوتاه و پند آموز
طنز ، لطیفه و پیامک های سرگرم کننده
افراد مشهور
چگونه می توانیم با سایت های تفریحی و سرگرمی کسب درآمد کنیم ؟

هنگامی که آمار بازدید از یک سایت تفریح و سرگرمی افزایش می یابد ، میتوان از آن به عنوان تبلیغات وب سایت ها و محصولات تجاری استفاده کرد . در این میان ، فروشگاه های اینترنتی و دیگر سایت های سرگرمی شاید بهترین مشتریان برای تبلیغ باشد . کسب درآمد بالا و بازدید مداوم مخاطبان از مهمترین هدف یک وب سایت تفریحی و سرگرمی است . مدیران این وب سایت ها باید توانایی جذب بازدیدکنندگان جدید و حفظ بازدیدکنندگان قبلی را داشته باشند .

سایت های تفریحی موفق باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟

در طراحی سایت تفریحی مهمترین مسـئله ای که باید در نظر داشته باشیم تا بتوانیم مخاطبان را جذب کنیم ، رعایت مسائل مربوط به بهینه سازی سایت می باشد . زیرا می توان از طریق موتورهای جست و جو ، کاربران زیادی را نسبت به وب سایت خود جذب کنیم .
سرعت لود سایت های تفریحی باید آنقدر بالا باشد تا کاربران را فراری ندهد .
سایت های تفریحی باید گرافیک و چیدمان کاربر پسند داشته باشد . نمایش منو ها و دسته بندی بخش های متنوع سایت باید به گونه ای باشد تا کاربر بتواند به راحتی به بخش های مورد نظر خود راهنمایی شود و هم نسبت به خواندن مطالب دیگر سایت جذب شود . علاوه بر آن متوجه بنرهای تبلیغاتی هم شود .

امکانات معمول طراحی سایت تفریحی و سرگرمی بدین شرح می باشد :

گالری تصاویر
نقشه سایت
نمایش گرافیکی صفحات
دسته بندی بخش های تفریحی سایت
قابلیت داینامیک
امار بازدید کنندگان سایت
فرم ارتباط با ما
امکان تغییر چیدمان منو
امکان سفارش بنری متنی
ثبت کلمات کلیدی در همه صفحات
نمایش منو به صورت چند لایه
مدیریت متن و عکس در تمامی صفحات
ماژول لینک های مرتبط
ارسال خبرنامه ها و پیام عضویت کاربری توسط ایمیل
و ….

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar