این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

طراحی سایت باشگاه بدنسازی توسط مجموعه راژور انجام می شود . در این مطلب با ماژول ها و امکانات وب سایت آشنا خواهید شد

برای باشگاهتون سایت می خواهید !؟

نرم افزار مدیریت باشگاه بدنسازی ؟

می خواهید مکانیزه کنید ؟

برای چی ؟ علت این تغییرات و خواسته ها چیست ؟ برای این کار سرمایه کافی کنار گذاشته اید ؟

ابتدا کمی در مورد این سوالات فکر کنید سپس ادامه مطلب را بخوانید .

باشگاه بدنسازی یکی از کسب و کارهای پر طرفدار محسوب میشود که البته به میزان طرفداران زیادی که برای باشگاه های بدنسازی وجود دارد تعداد باشگاه ها هم زیاد است و همین مسئله توسعه و تبلیغات این نوع از کسب و کار را برای مدیران آن سخت کرده است.

فرض کنید شما مدیر یک باشگاه بدنسازی هستید (شاید هم باشید)، همانطور که می دانید ایجاد یک باشگاه بدنسازی مانند دیگران یک ایده و یک کار شگفت انگیز نیست درصورتی که شما بتوانید در ایجاد باشگاه بدنسازی نسبت به رقبایتان متمایز باشید که درنهایت مشتری، باشگاه شما را انتخاب کند یک کار شگفت انگیز انجام داده اید اما با وجود باشگاه های بدنسازی بسیار و رقابت شدید باید چه کاری انجام دهید ؟.

مطمعنا یکی از انگیزه های داشتن وب سایت برای باشگاه های ورزشی معرفی خودتان به دنیای مجازی و طراحی سایتی که بتوانید در آن به تبلیغات بپردازید و خدمات خود را به مشتری معرفی کنید کاملا شما را از دیگر رقیبانتان متمایز میسازد.

البته گاهی رضایت اشخاص با داشتن یک صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرام کاملا جلب می شود ولی در دنیای مجازی همه این زنجیره باید به هم وصل باشند تا شما به هدف نهایتان برسید . راستی هدفتان مشخص شده است ؟

ویژگی های سایت باشگاه بدنسازی خوب چیست؟

مسئله ای که در طراحی هر سایتی بسیار مهم است، گرافیکی جذاب و کاملا متفاوت است که این مسئله در سایت باشگاه بدنسازی اهمیت بیشتری دارد و باعث جذب بیشتر مشتریان میشود. شما می توانید از طرح اختصاصی برای سایت استفاده کنید و یا یک قالب زیبای اماده انتخاب کنید .
بهتر است علاوه بر قرار دادن بخش های تماس با ما و نقشه ی محل باشگاه بخشی برای ارائه مطالب آموزشی درخصوص بدنسازی هم قرار بگیرد.
علاوه بر تمامی اینها سایت باشگاه بدنسازی میتواند یک درگاه پرداخت داشته باشد تا مکمل های غذایی، داروها و مواد بدنسازی را به صورت آنلاین به فروش برساند.
میتوان فرم آنلاینی را برای کاربران در سایت جهت ثبت نام آنها قرار داد تا روزهای مد نظر خود را برای حضور در باشگاه بنویسند و فرم را تکمیل کنند و یا برنامه های کلاسی خود را از طریق سایت باشگاه دریافت کنند.

ایده شما برای وب سایتتان چیست ؟

اگر شما طرح خاصی در نظر دارید می توانید آن را با ما مطرح کنید تا آن را در وب سایتتان پیاده سازی کنیم !

امکانات سایت باشگاه بدنسازی چیست؟

ارائه خدمات باشگاه
ارائه برنامه ورزشی و کلاس ها
صفحه ی درباره ما
صفحه ی مقالات آموزشی
صفحه ی اخبار
صفحه ی تماس با ما
گالری تصاویر باشگاه
سوابق افراد و ورزشکاران باشگاه
طراحی اختصاصی
بخش فروش آنلاین مواد و داروهای بدنسازی
بخش ثبت نام آنلاین
بخش دریافت برنامه آنلاین کلاس ها
پنل مدیریت وب سایت
اسلایدرهای حرفه ای
جستجوی پیشرفته
دارا بودن شبکه های اجتماعی

تمامی مواردی که در این مطلب به آن پرداختیم ویژگی ها و امکانات یک سایت باشگاه بدنسازی بود که میتوانید با استفاده از این نکات بهترین سایت باشگاه بدنسازی را داشته باشید و در بین رقیبانتان متمایز باشید. البته بعد از طراحی سایت نوبت به دیده شدن شما در دنیای مجازی میشود یا همان بحث رتبه بندی و سئو سایت میرسد که در این خصوص و طریقه ی محتواگذاری برای بالا بردن رتبه سایت مقالات بسیاری در سایت قرار داده ایم و شما میتوانید با مراجعه به بخش مقالات از آنها استفاده کنید.

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar