این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

در این سامانه مدیر مدرسه که مدیر اصلی سایت نیز می باشد به بخش های مدیریتی زیر دسترسی خواهد داشت: مدیریت رشته ، مدیریت کلاسها ، مدیریت دانش آموزان ، مدیریت معلمان ، مدیریت دروس ، مدیریت درس معلم ، مدیریت برنامه هفتگی و امتحانات ، مدیریت نمرات و . . .

هر روز کاربران اینترنتی بیشتر از دیروز می شوند ، هر شخص و هر ارگانی و هر صنفی در حال ایجاد و راه اندازی یک وب سایت برای خود هستند تا در دنیای اینترنت از رقبای خود عقب نمانند .
اگر مدیر مدرسه هستید ممکن است از مراجعه مکرر والدین به خاطر مسائل مشابه هم خسته شده باشید. تا به حال با خود اندیشیده اید که آیا پیشرفت تکنولوژی می تواند به کار شما بیاید؟ شما می توانید با طراحی سایت برای مدرسه خود بسیار از سوالات و مسائل والدین را از طریق اینترنت و وب سایت خود بر طرف کنید و علاوه بر کم کردن شلوغی های مدرسه دانش آموزان را با اینترنت آشنا کنید. علاوه بر این شما می توانید نمونه سوالات امتحانی را در داخل وب سایت خود قرار دهید تا فقط دانش آموزان مدرسه شما به آن ها دسترسی داشته باشند. همچنین بخش گالری تصاویر به شما این امکان را می دهد تا خاطرات دانش آموزان و معلمان را برای همیشه در وب سایت خود داشته باشید. بخش اخبار مدرسه به شما امکان می دهد تا اخبار فوری نظیر تعطیلی مدرسه یا تغییر در تاریخ امتحانات یا… را در سایت قرار دهید و اولیا و دانش آموزان را با اخبار موثق خود راهنمایی کنید. اگر مدیر آموزشگاه هستید ممکن است بخواهید برای دانش پژوهان خود بستری فراهم کنید تا سوالات خود را در آنجا مطرح کنند و اساتید به آن ها پاسخ دهند و یا با در اختیار داشتن اطلاعات دانش پژوهان قبلی خود آن ها را از جدیدترین کلاس های خود آگاه کنید. همچنین می توانید اخبار ویژه ای را در پرتال مخصوص دانش پژوهان قرار دهید. گروه طراحی سایت راژور به شما طراحی سایت آموزشگاه و مدارس را به شما پیشنهاد می دهد . وب سایت های طراحی شده توسط ما تمام قابلیت هایی که شما برای مدرسه یا آموزشگاه خود احتیاج دارید را برای شما فراهم خواهد کرد. برخی از امکانات

طراحی سایت آموزشگاه ها :

تاریخچه و معرفی مدرسه
معرفی مدیریت و هیات موسس مدرسه
معرفی معاونت ها ، معلمین و کارکنان مدرسه
نمایش شرایط ثبت نام در مدرسه
نمایش اخبار مدرسه
معرفی برنامه های آموزشی مدرسه
معرفی شیوه های تماس و ارتباط با مدرسه
نمایش تقویم آموزشی
گروههای درسی
مقالات
معرفی انجمن اولیاء و مربیان
ارانه برنامه هفتگی
بانک سوالها
بخش مشاوره
صندوق پیشنهادهای مدرسه
معرفی رشته های تحصیلی
معرفی دانش آموزان ممتاز
آثار هنری دانش آموزان
رویدادهای مهم هفته
تصاویر
لطیفه و طنز
معرفی کتاب
برنامه امتحانات
لینک به سایت های مفید
معرفی آموزش و پرورش منطقه و سازمان استان
معرفی سایت مهم

گروه های قابل تعریف در سایت برای مدیریت سایت

– گروه معلمین
– گروه مدیریت مدرسه
– گروه والدین
– گروه دانش آموزان

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar