این مطلب را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin

در دنیای مجازی وجود یک سایت دانلود برای ارائه اطلاعات مختلف در زمینه های مختلف بسیار حائز اهمیت است.یکی از مهمترین مزیت های سایت دانلود این است که بازدیدکنندگان در هر ساعتی از شبانه روز و در هر جایی که باشند میتوانند وارد سایت دانلود شوند و به آن اطلاعاتی که می خواهند دست یابند.

در بین انواع سایتها ، وب سایتهای دانلود یکی از پربازدیدترین وب سایت ها می باشند. تمامی افراد به برنامه ها ، مقالات و اطلاعات و… در کامپیوتر ، موبایل و تبلت خود نیاز دارند که به همین دلیل به وب سایتهای دانلود نیز احتیاج دارند.

در صورتی که شما میخواهید فایل های خود را به اشتراک بگذارید و در قبال این کار کسب درآمد کنید می توانید از وب سایت های دانلود استفاده کنید که به صورت رایگان ، هزینه ای و یا ترکیب هر دو میباشد.

به طور مثال در طراحی سایت دانلود و مقاله ، سیستم به این صورت میباشد که مدیر وب سایت ، آن مقاله را بصورت رایگان ، برخی را با صرف هزینه بصورت چکیده و مشخصات کلی آن مقاله را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

در طراحی سایت های دانلود باید امکان دسته بندی اطلاعات ، فایل ها و… بر اساس تاریخ و موضوع وجود داشته باشد . از امکاناتی که کاربران به آن نیاز دارند جستجوی قوی و پیشرفته است.

و از دیگر نکاتی که باید در طراحی سایت دانلود لحاظ شود : نشان دادن حجم فایل های دانلود ، زمان انتشار، منابع ، تولید کنندگان ، عنوان فارسی یا انگلیسی و…

البته در طراحی سایت دانلود باید گرافیک سایت با موضوع سایت مرتبط باشد و سرعت لود سایت باید در سطح بالایی ارائه شود تا کاربران بتوانند تنها با چند کلیک به مقصود خود برسند.

یکی دیگر از پر اهمیت ترین مسائل ، استفاده از کلمات کلیدی در گوگل می باشد زیرا با استفاده از کلمات کلیدی می توانید روشی هدفمند و دائمی برای حضور در صفحه اول گوگل داشته باشید

امتیاز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

یک دیدگاه ارسال کنید

avatar